Holmqvisten

Alla inlägg under juli 2012

Av Ellen Holmqvist - 30 juli 2012 21:25

HejsanHejsan!

Nu sitter jag och kollar på Lotta på Liseberg i stugan. Vi har varit här sen i lördags. Som ni ser på rubriken så har jag haft en fettidag idag. På förmiddagen åkte alla in till stan. Jag och mamma köpte lite kläder till mej. Lägger ut bilder på vad jag har köpt under hela sommarlovet när jag kommer hem. Ja iallafall?När vi hade handlat färdigt köpte vi glass. Jag köpte en glass som hette Dumle chock. Det var tre kulor dumleglass, mjukglass, kolasås och dumlegodisar. Jag orkade inte hela så pappa tog lite oxå. Och ikväll åt jag jättemycket mat, för det var så gött. Sen åt vi marshmallows.

Av Ellen Holmqvist - 20 juli 2012 21:38

Tjenare!!

Nu har jag precis kollat klart på Mupparna. Den var faktiskt rätt rolig. Annars idag har jag varit och plockat jordgubbar. Vi plockade typ 15 liter. Sen har jag cyklat en sväng med familjen. Efter halva vägen började det ösregna. Så det var inte så kul. 


 

 









Av Ellen Holmqvist - 19 juli 2012 20:27

Innan såg det ut som dom två första bilderna. Och nu ser det ut so dom två nedersta bilderna. :)

Av Ellen Holmqvist - 17 juli 2012 12:59

Hejj!!

Nu har Bloggplatsens app kommit. Yippie! :) Så nu sitter jag vid havet och solar. Vi åker hem imon så då kommer jag göra ett längre inlägg.

Av Ellen Holmqvist - 10 juli 2012 22:01

Tjenare!!


Här kommer en massa bilder ifrån denna och förra veckan.


Chillade på stranden nästan hela förra veckan

  

Min goda glass. Lakris, citron och mjukglass


Här kommer en massa bilder på artister som spelade på Gullbranna festivalen

   

Micheal Ruff, Peter Johansson och Peter Fristedt

 

Leeland

   

Soulit

 

Fingerspitzefülers   

Jag och Ebba väntar på Samuel Ljungblad och Per-Erik Hallin

 

Samuel Ljungblad, Per-Erik Hallin och Bronk

 

Stryper

   

Bronk


Idag var vi i Köpenhamn så här kommer bilder ifrån det.

 

Den lille havsfrun eller Den lilla sjöjungfrun    

En staty av världens längsta man

 

Pannkaka med Nutella. Mums!

   

Visst matchar vi bra?

   

Nyhamn

    

Färjan hem

 

Av Ellen Holmqvist - 6 juli 2012 17:37

Tjaaaaaa!!


Kom precis hem till husvagnen efter att varit på Soulit. Ett soulband som är jättebra. Som ni ser på rubriken så är jag på Gulbranna festivalen. För er som inte vet vad det är så är det en festival som är på Gullbranna. Nähä…Tänker ni då. Det är en MASSA artister som sjunger, spelar och dansar. Än så länge har jag varit på Micheal Ruff och Peter Johansson, Gungor, Leeland, Dans React, Jam7, Henna Lacabanne, Soulit och så har jag fått en lektion i breakdance. Alla artister är grymma. Ikväll ska jag gå på Fingerspitzefühlers, Samuel Ljungblad och Per-Erik Hallin, Stryper, Bronk och The Mustard Seed Fatih Unit.

 

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards