Holmqvisten

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ellen Holmqvist - 31 augusti 2012 22:58

TjenaTjena!!

Kom hem från Freitag för typ en halv timme sen. Har varit där sen sju. Annars idag har jag vart i skolan. Måste bara säga att det är skitkul i skolan. Även fast vi har väldigt mycket läxor, så är det ändå jättekul. :) Efter skolan var jag med Diana. Vi bakade cupcakes. Mina skal kom idag oxå. Lägger ut bild imon. Jaja? Nu ska jag väl lägga mej i sängen en stund innan jag somnar.
Så god natt! :)

Här kommer en väldigt fin bild som våran ungdomsledare la ut ikväll från Freitag.

Av Ellen Holmqvist - 29 augusti 2012 17:59

Tjenare!!


Har just beställt nya skal från 24.se.


Ett sånt här. Fast det är inget skal, utan det är typ flera klistermärken  

  

Och ett rött sånt här.


Snart ska jag äta mat. Pannkakor med fruktsallad :) Jag måste typ vara hemma från skolan imon. Är jätteförkyld, lite feber, ont i halsen och har typ tappat rösten. 

 



Av Ellen Holmqvist - 27 augusti 2012 17:59

Adidaströja - Stadium
T-shirt - GinaTricot
Byxor - GinaTricot
Skor - Conversebutiken
Väska - Sportshopen

 

Av Ellen Holmqvist - 26 augusti 2012 16:09


 

Tjaaaa!!




Ligger och typ halv sover i soffan. Jag har varit på församlingsläger från igår. Det var varit jättebra. Har varit med världens bästa människor. Vi har paddlat kanot, badat, kollat på film, pratat och skrattat. Min första-veckan-i-skolan-vecka har oxå var jättebra. Har varit rätt chill. 


 

 

 




Av Ellen Holmqvist - 20 augusti 2012 07:45

 

Linne - Ullared

Byxor - Gina Tricot


Nu drar jag till skolan!! :)
 







Av Ellen Holmqvist - 18 augusti 2012 15:45

 

Linne-New Body

Tröja-JC

Shorts-Second Hand

 

Av Ellen Holmqvist - 18 augusti 2012 12:24

Tjenare!!

Nu sitter jag med scrub i hela ansiktet och dunkar musik. Sen ska jag fixa i ordning mitt hår. För vi ska och fira lille Olle som fyller 1 år. :) Igår var jag med Diana och på kvällen var jag på hockey. Skitnajs att hockey säsongen har börjat igen. Fast det var inte Elitserien. Utan HV körde mot typ Wien från Österrike. HV vann med 3-1. Vi har fått en ny grym spelare. Han gjorde 3 assist. Rhett Rakshani heter han. 


 

 

°

Av Ellen Holmqvist - 16 augusti 2012 20:16

Hallou allihopa!


Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag har varit sämst på att uppdatera under hela sommaren. Men nu kommer jag nog uppdatera lite mer. För på måndag börjar ju skolan. Kommer bli kul att träffa kompisarna igen. Har ju inte träffat en del på två månader. Denna veckan har Ebba varit här. Vi har spelat in en skiva. Den ska bara mixas lite grann sen är den färdig. Tänkte göra en bildbomb imon med massa bilder från min sommar. Orkar inte göra den nu. Jag är hemma själv imon. Så då gör jag det. 


 

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards