Holmqvisten

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen Holmqvist - 31 januari 2012 18:12

Tjaa allihopa!!  


Kom typ precis hem ifrån popgruppen med Jonna och Maja. Vi ägde uuutt!!  

Vi hade lite publik idag. Thea var med och lyssnade.

Innan popgruppen hade jag utskällningssamtal (utvecklingsamtal).

Idag gick jag till 3 i skolan. För vi hade Elevens val.

Jag va med Maja idag oxå. Vi gjorde världens godaste pastasallad.  



Hittade en bild på mej och Wille.


Kram EllenHolmqvist    

Av Ellen Holmqvist - 30 januari 2012 18:38

Tjoo!!


Har vart i skolan idag, Efter skolan hade jag orkester och dans.



Tog en bild idag när jag gick hem ifrån skolan.  



Nu ska jag nog måla naglarna och sen spela lite piano och sen kolla på teve. 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 29 januari 2012 18:00

Hej!


Nu är mitt rum snart färdigt.  

Imon är det måndag. Och måndagar är lika med skola. 

MIn klass ska åka skridskor på idrotten. Sen har vi NO, Engelska och matte.

Jag har sov morgon till 9.10 Det är ganska så gött.

V. 6 ska vi ha nationella prov i svenska. Jag är jätte nervös för det. :/


I helgen har jag ju vart hos min morfar. Jag myste med hans hund Ville typ hela tiden.   

Detta är Ville.  

 

Två snygga bilder på mej och Ville:     

   

Här är Wille, min brorsa till höger. Och Karl, min kusin till vänster   

 

Jag Wille och Karl…

       

Karl och Ville som dansar.


Nu ska jag äta och sen kolla på teve.  



Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 28 januari 2012 08:14

Hejsan!


Nu har jag duschat och ska jag snart åka till min morfar och sova över där. 

Igår va jag med Isak & Linnea. Vi spelade ett skiitkul spel och kollade på film.

Sen gick vi till Freitag.


Hittade lite bilder:   







Kram EllenHolmqvist    

Av Ellen Holmqvist - 26 januari 2012 16:17

Tjabare!


Har vart i skolan idag. Jag och Maja fick typ skrattdamp på matten.  

Efter skolan var jag på piano.

Gött med fredag imon.


Nu ska jag göra NO läxan!!


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 25 januari 2012 18:49

Hejsan!


Jag har precis ätit upp en och en halv rad av Marabou Digestive. :) 


 



Ikväll måste jag göra detta:


- Göra matteläxan

- öva på pianoläxan

- Duscha


När jag har gjort det ska jag lägga mej och kolla på teve!


Kram EllenHolmqvist 


Av Ellen Holmqvist - 25 januari 2012 14:18

Hej!!


Idag har jag vart i skolan. Vi åkte skridskor på idrotten. Det var sjukt kul. Tyyp hela klassen körde ishockey. :)

Just nu sitter jag och doppar morötter i en grönsaksdipp som vi lärde oss göra på hemkunskapen idag. 

Snart ska jag på popgrupp.


Grönsaksdippen!!


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 24 januari 2012 19:17

Tjabare!


Just nu håller jag på att möblera om mitt rum. Kommer bild på hur det blev sen.

Idag har jag vart i skolan. Vi gick till kl. 3. Efter skolan föjlde Maja med mej hem.

Sen hade jag popgrupp med Maja. Jonna är ju i Idre. 


Kram EllenHolmqvist

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards