Holmqvisten

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Holmqvist - 29 februari 2012 20:47

Detta är vad jag älskar!!  


1. Musik

2. Dans

3. Familjen

4. Kompisar

5. Skidor

6. Smink :p

7. Godis

8. Shoppa

9. Äta på resturang

10. Sola


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 29 februari 2012 20:36

Hejsan!!


Nu har jag kommit hem ifrån stan. Jag köpte ett linne, ett par jeans, tights och ett par vingar. Om ni undar varför jag köpte vingar så är det maskerad på Freitag på fredag, och ska vara Tingeling. 


Detta köpte jag. Jag skulle ha köpt ett lila linne, men det turkosa var mycket snyggare.

   

Snygg man är!! HAHAHA!!



Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 29 februari 2012 14:32

Tjaa!!


Nu ska jag snart dra till popgruppen. Efter popgruppen ska jag ta bussen in till stan. Jag och mamma ska köpa lite grejer. 


Denna ska jag köpa på Gina Tricot. Om den inte finns blir jag arg.

Bloggar mer när jag kommer hem.


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 28 februari 2012 19:54

God kväll!!


Ikväll ska jag slappa framför teven. Kanske dricka lite tee.




Kram EllenHolmqvist  

Av Ellen Holmqvist - 28 februari 2012 17:45

 

 

 

 

 

  

 

  

 

      


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 28 februari 2012 15:52

Det bästa jag vet är nog att spela musik, hänga med kompisar, åka skidor, sola. Att bara må bra och att livet är gött. Att träffa släkten och familjen. Det är nog det bästa jag vet. 


   



Kram EllenHolmqvist  


Av Ellen Holmqvist - 28 februari 2012 15:37

Asså äe det typ sommar eller????

Kanske inte riktigt…Men ändå. Idag har det väldigt för att vara februari. 12,5° stod det på termometern. 

Idag i skolan gjorde jag två nationella prov i svenska. Jag hoppas att det gick ganska bra. Idag ska jag inte göra något särskilt. Det är ingen popgrupp idag för att alla lärare på musikskolan är med och ordnar en musikal för alla två:or i Habo.

   


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 27 februari 2012 17:58

Jag heter Ellen Maria Holmqvist och bor i Habo. Jag är 12 och går i 6:an på Hagabodaskolan. På fritiden håller jag på med musik och är i kyrkan. Jag dansar, har orkester, 2 popgrupper, piano och en grej som heter Freitag. Jag har en mamma, en pappa och två syskon. När jag går ut 9:an ska jag nog börja på Per Brahe gynasiet och gå någon musiklinje. 

Om ni vill veta något mer om mej så är det bara att fråga!!


Kram EllenHolmqvist

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards