Holmqvisten

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Holmqvist - 4 februari 2012 20:41

  

Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 4 februari 2012 19:34

Hej allihop!!


Idag har jag vart på kördag hela dagen. 

Det var min kompis Ebbas mamma och hennes kompis som kom.

Vi sjöng typ 12 sånger. På kvällen var det konsert. 

Det var jättekul!!  


Nu ska jag äta chips och godis (jag vet att det verkar som jag är värsta fettot)

och kolla på Melodifestivalen. 


Kram EllenHolmqvist


Av Ellen Holmqvist - 3 februari 2012 17:40

Hejsan!!


Nu ska jag snart åka och fira min morfar som fyller 67 år idag.  

Idag har jag vart i skolan. Efter skolan har jag vart med Diana.

Vi bakade en jättegod kaka. Det var kladdkaka med knäcksmet på.



Här är en bild på kvällens outfit:




Nu ska jag sminka mej och fixa håret.


Kram EllenHolmqvist   

Av Ellen Holmqvist - 2 februari 2012 20:07

Tjaa!!


Nu har jag precis ätit kvällsmat. Det blev pizza.   

Idag har jag haft piano. Det gick bra.

Nu ska jag öva på engelska läxan. Och sen ska jag nog kolla på teve och chillla.

 

Random biild! 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 2 februari 2012 07:32

Tjaa!


Nu ska jag snart dra till skolan. 

Idag har vi typ inga raster.  

Först har vi bild. Sen har vi NO, SO, Svenska och matte.

Bloggar mer efter skolan sen.  


Kram EllenHolmqvist  

Av Ellen Holmqvist - 1 februari 2012 17:18

Hejsan! 


Nu sitter jag och kolla på Glee.  

Har vart i skolan idag. Efter skolan gick jag hem till Jonna. Sen gick jag och hade popgrupp.

Efter popgruppen gick jag till Jonna igen. Jonna sminkade mej jätte fint. Haha!

Snart ska jag nog äta mat.

Imon är det torsdag och då har vi typ inga raster.  


Kram EllenHolmqvist  

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards