Holmqvisten

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Holmqvist - 27 februari 2012 17:51

Dag 1- Presentera mig själv 

Dag 2- Det bästa jag vet 

Dag 3- 10 saker jag älskar 

Dag 4- 10 saker jag hatar 

Dag 5- Något som jag tycker är speciellt 

Dag 6- En viktig person i mitt liv 

Dag 7- 1 saknad vän 

Dag 8- 1 sak jag älskar från min garderob 

Dag 9- Min bästa kill kompis 

Dag 10- Någon jag kan berätta allt för 

Dag 11- Mina syskon 

Dag 12- Det här saknar jag 

Dag 13- Senaste personen som var mer än min vän 

Dag 14- Någon jag ser upp till 

Dag 15- Bästa sporten 

Dag 16- Det här är jag beroende utav 

Dag 17- Mitt favorit ämne 

Dag 18- Husdjur 

Dag 19- Min största rädsla 

Dag 20- Mina bästa&sämsta sidor 

Dag 21- Min/a bästavänner 

Dag 22- Min första kärlek 

Dag 23- Det här får mig att må bättre 

Dag 24- Mitt liv om 10 år 

Dag 25- En syssling/pyssling 

Dag 26- Den bästa dagen i mitt liv 

Dag 27- Min första resa utomlands 

Dag 28- Mitt dröm jobb 

Dag 29- Min favorit Film/Tv-program/Tv-serie 

Dag 30- Dagens låt!! 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 27 februari 2012 14:15

Tjenare!!

Nu ska jag snart dra till orkstern och dansen.   

Idag har hag vart i skolan. Det hände inget särskilt. På matten fick man slut när man hade gjord 11 tal, så jag fick sluta 25 minuter tidigare. 

Imon ska jag göra 2 nationella prov i svenska. Jag var ju sjuk när dom andra gjorde det.


Har typ ingen bild!


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 26 februari 2012 13:02

Tjaba!!


Idag ska jag inte göra något särskilt. Jag har vart i kyrkan idag på förmiddagen. Igår så sov jag över med LInnea. Vi åkte in till stan och gick på bio. När vi kom hem ifrån stan så gick vi till kyrkan för att det va en som heter Simon Ådahl där. Så vi lyssnade på honom. Det var kul. Han berättade hur han hade träffat Gud och Jesus på olika sätt. Efter det åkte vi hem till mej och kollade på Melodifestivalen. När Melodifestivalen var slut så kollade vi på en film som heter Pearl Harbor. Den var jättebra. 



Två bilder från i fredags!!


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 25 februari 2012 09:05

Hejsan!!


Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har typ inte hunnit/orkat. Igår hade vi friluftsdag i skolan. Jag åkte skidor. Det var jättekul. Men både Alicia och Diana slog sej. Alicia åkte på en stubbe och slog i låret. Och Diana fick en ankarlift ovanför ögat. Efter skolan va jag med Linnea. Wille hade agentkalas. Så jag och Linnea va livvakter. Sen gick vi till Freitag. 

Idag ska jag sova över med Linnea. 


Bilderna går inte att ladda upp. Så dom kommer nog imon eller nåt. 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 22 februari 2012 18:38

Tjenare!!


Just nu sitter jag och kollar på Simpsons

 


Idag har jag vart i skolan. På hemkunskapen gjorde vi scones. Det var jättegott. Efter skolan hade jag popgrupp. Vi övade till popexplotion imon. Det är som en konsert när alla popgrupper spelar upp. 


Här är sconesen före dom var inne i ugnen.


   

Och här är dom efter dom var inne i ugnen.


Te och scones. Det är riktigt gööött!!


Nu ska jag chilla. Kolla på Sveriges mästerkock och sen något annat.


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 21 februari 2012 18:58

Hejsan allihop!! 


Idag har jag vart i skolan. Vi gick till 3. :/. Det är lite surt att gå 7 timmar. På svenskan fick vi förbereda för ett nationellt prov som vi ska ha vecka 11. På provet ska man prata 3 och 3 och läraren om en fritidsaktivitet som man har. Jag skrev om orkestern. ``Talet´´ ska vara 2-3 minuter. Mitt blev typ 1 min. Haha!!


Ikväll ska jag göra engelska läxan, kanske matteläxan (om jag orkar) och typ kolla på något program på teve. 


Hade typ ingen bild!!


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 20 februari 2012 17:42

Tjabare!!


Nu sitter jag och kollar på Glee. Igår kom jag hem ifrån fjällen. VI åkte ifrån Vemdalen vid 8. Och kom hem vid typ kvart över sju. Idag har jag vart i skolan, haft orkester och dans. På dansen så började vi öva på dansen som vi ska dansa på den stora vårkonserten. Ikväll ska jag kolla på Familjen Annorlunda och Chefen undercover. 


Det går inte att ladda upp bilder!!! Hoppas det funkar snart


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 16 februari 2012 17:48

Hej igen allihopa!! 


Mitt sportlov har varit jättekul. Jag har ju vart i fjällen och är fortfarade. Jag har åkt skidor varje dag. I tisdags gjorde jag en riktig vurpa. Jag och Ebba åkte lite off-pist. Och när jag skulle åka ner från off-pisten så var det ett gupp. Så jag ramlade på magen och tappade andan. Så jag har ont i mina revben nu. Jag åker hem på söndag. :(.  


Detta är vad jag har åkt under veckan. (En så länge) 71 liftåk och 19406 fallhöjdsmeter.



Detta är vad jag åkte igår. 78 km i timmen.


     

Kram EllenHolmqvist

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards