Holmqvisten

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Hemgrupp snart

Av Ellen Holmqvist - 17 oktober 2012 17:28

HejsanHejsan!!


Är barnvakt åt Ludvig nu. Han sitter och kollar på Nicke Nyfiken och jag sitter vid datorn. Idag var det skola som vanligt. Väldigt chill dag. Mentorstid, bild, SO och idrott. Efter skolan hade jag piano, popgrupp och dans. Och vid sex ska jag på hemgrupp. För er som inte vet vad det är, så är det när man är några tjejer som träffas hos varandra och fika, pratar och ber typ. Så det är rätt najjs. När jag kommer hem ifrån det ska jag väl kolla igenom alla läxor vi har. Vi har engelska och spanska denna veckan och nästa vecka har vi spanskaprov, SOprov och matteprov. 


Åhh…Hit åker jag om en vecka. Ganska najjs faktiskt!! <3


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Holmqvist - 20 november 2012 19:13

HejsanSvejsan!   Tillbaka här på bloggen efter ett litet uppehåll. Eller lite och litet, ett ganska stort egentligen. Känner att jag inte har haft tid, lust eller ork att blogga dom här senaste dagarna. Man kan ju börja med att säga att USA-resan...

!

Av Ellen Holmqvist - 21 oktober 2012 19:28

TjaaTjaa!!   Ligger och kollar på Sporten. Tagga Solsidan sen då. Uppdateringen har varit väldigt dålig. Men jaja…Veckan som kommer blir ganska intensiv. Imon har jag skola och orkester som vanligt. På tisdag har jag två prov. Spanska och ...

Av Ellen Holmqvist - 13 oktober 2012 10:35

Hejsan! Sitter i bilen påväg till höstmarknad på mammas skola. Ikväll ska vi ha kalas för mej och mamma. Så då kommer hela släkten. Igår va jag i skolan och sen åkte jag till Freitag. Hade AWESOME födelsedag i torsdags oxå. Fick 100 dollar och en...

Av Ellen Holmqvist - 12 oktober 2012 07:32

Pippitröja - Familyhouse Byxor - Lindex

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards