Holmqvisten

Alla inlägg under juni 2012

Av Ellen Holmqvist - 24 juni 2012 18:38

Hejjjj!!

Nu ligger jag och slappar i soffan. Jag kom precis hem ifrån Gullbranna och Ullared. Vi åkte ju till Gullbranna igår. Vi kom fram dit vid typ tolv. Orkar inte berätta vad vi gjorde. Vid klockan elva åkte mamma, pappa, Wille och Ludvig till hotellet som dom skulle sova på. Och jag sov i Ebbas husvagn. Idag åkte vi från Gullbranna vid ett och så åkte vi till Ullared. Lägger ut bilder på det jag köpte sen. 


 

Av Ellen Holmqvist - 21 juni 2012 20:13

 

            

 


Av Ellen Holmqvist - 21 juni 2012 11:56

Hejsan!!


Om ni undrar varför jag inte har bloggat någon gång denna veckan så har ju Ebba varit här. Vi har haft jätte kul. Vi har kommit på vilka låtar vi ska ha på våran skiva. Vi brukar göra en skiva när vi är hos Ebba, så vi övar hos mej. Sen har vi spelat in massa videor för vi ska göra en musikvideo. Kommer nog att lägga ut den här när den är färdig. Ebba åkte hem idag vid 11.20 idag, så nu är jag hemma själv. Men vid typ halv tre ska jag gå ner til Willes fotbollskola och kolla på när han spelar match. 

 


'

Av Ellen Holmqvist - 17 juni 2012 18:26

Tjaa!!


Sorry för jag inte bloggade innan. Orkade inte. Jag har varit i kyrkan mellan klockan elva och fyra. För idag var det avtackning för våran pastor. Hon ska sluta. Och då skulle jag spela med mitt band. Det gick inte så bra för mej, för jag sjöng fel typ tre gånger. Och på den låten som jag spelar piano på så glömde jag att skruva upp volymen, så jag hördes ingenting. Innan mötet var det knytlunch. Det var kul. När vi kom hem kollade jag på dom två första avsnitten av Desperate Housewives. Pappa har laddat ner alla säsonger av det. Imon kommer Ebba. Det ska bli skitkul. Hon ska vara hos mej till torsdag. 



 

 

    

Av Ellen Holmqvist - 16 juni 2012 14:20

HejjHejj!!


Nu ligger jag i soffan och slappar lite. Igår och idag har jag ju varit på Nyhem. Om ni undrar vad det är så är det ett ställe utanför Mullsjö där det är möten och såna grejer. Så det är ett kristet ställe. Vi kom dit vid typ åtta. Vid kvart i nio kollade vi på matchen. Så himla surt att Sverige förlorade igen. Efter matchen gick vi till cafét och satt och pratade med några där. När klockan var typ tolv gick vi till tältet. Och så låg vi där och pratade om en lite smått äcklig grej. Inte var jag sa någonting jag bara låg och lyssnade och skrattade. När klockan var två så behövde jag och Diana gå på toa. När vi gick ut ur tältet såg vi tre vakter som stod utanför vårat tält. Dom hade hört allting som vi pratade om, så dom stod där ute och skrattade. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag åka till Slätten och kolla på när Linnéa och Isak tävlar. Dom tävlar friidrott. Så Linnéa ska köra tresteg och springa. Hoppas att det går bra för henne.


     

Av Ellen Holmqvist - 15 juni 2012 12:50

Hejsan!!


Nu är det SOOOOOMMARLOOOOOV!!! Så najs. Jag inleder sommarlovet med att åka till Nyhem med Diana och sova där en natt. Kommer bli väldigt kul. Innan jag åker dit ska jag till en som har tagit studenten. 


   

Av Ellen Holmqvist - 14 juni 2012 18:03

Hellou!!


Mina kläder ifrån Gina Tricot har kommit nu, så jag provat dom. Innan idag var jag i skolan och efter var jag med Diana. Vi gick till elva idag i skolan. Det var gött! Imon är det SKOLAVSLUTNING!!!!!!! Så gööööööött!!!!! Den börjar kl. halv nio. Och sen är det sommarlov till den 20 augusti. 


Här kommer bilder på kläderna som jag har köpt:

     

   

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards