Holmqvisten

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Ellen Holmqvist - 13 juni 2012 18:57

Hejj!!


Idag har det varit en jättekul dag. Jag har varit på Attarpsbadet med klassen. Vi åkte bussen vid tio i tio och kom fram vid fem över tio. Man skulle åka hem vid typ halv ett, men jag, Jonna H, Maja, Emmy och Thea stannade kvar till typ halv fem. Vi hoppade på trampolinerna, lekte med madrasserna och simmade med cyklop. Igår var det också en kul dag. Efter skolan följde jag med Linnéa hem. Vi åkte och köpte skolavslutningsklänning till henne. Vid halv sju cyklade vi till Domsand. För det skulle vara Freitag där. Vi kastade boll, några badade, grillade och chillade. Imon blir det en riktigt go dag. Vi börjar kl. åtta som vanligt och slutar elva. Och på den tiden ska vi städa skåpen och kolla när 9:orna spelar fotboll mot lärarna. 


       

   

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards