Holmqvisten

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen Holmqvist - 17 januari 2012 16:07

Hejsan!!


Idag fyller min pappa år! Han fyller 37 år   Känns som han fyllde 35 typ igår!! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Rix FM.  

Har vart i skolan idag oxå.  Hände typ inget särskilt. 

Nu ska jag snart på popgrupp med Maja & Jonna. :)


Dagens outfit:


Samma tröja som igår från Gina Tricot

Byxor från Kapp Ahl


Min kära lilla pappa. Och Wille och halva Ludvig!  

Detta är min header som jag berättade om igår!


Kram EllenHolmqvist      

Av Ellen Holmqvist - 16 januari 2012 20:02

Hej igen!!


Nu har jag målat mina naglar. Blev skiit ful. Men strunt samma.


 

Jag la på lite färgat nagellack oxå.   Det lila nagellacket var typ slut. Så det blev skiit fult.


Nu ska jag lägga mej och kolla på Svenska idrottsgalen 2012. Sen ska jag typ gå och lägga mej.

Good night!! <3


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 16 januari 2012 18:30

Tjaba allihop!!


Måndag idag då. 

Idag har jag typ bränt 2000 kalorier. Jag har gått typ lite mer än en mil. 

Först var jag tvungen att gå med Wille (min lillebrosa) till skolan & sen hem igen. 

För han började skolan vid 8 och jag började vid 9. Sen gick jag till skolan.

Och sen gick jag hem efter några timmar. Och så var jag hemma i typ en halvtimme.

Sen hade jag orkester och dans. Och sen fick jag gå hem efter det. 


Jag gjorde om bloggen lite idag. Har bytt lite färger. Har fixad en header, men det funkar inte att sätta in den. 

Får typ lite daamp!!!!  


Detta hade jag på mej idag...


T-shrit från Gina Tricot

Byxor från Kapp Ahl (tror jag)

 


Nu ska jag måla mina naglar med ett nagelstärkade nagellack.


Här är det:

   


Kram EllenHolmqvist      



Av Ellen Holmqvist - 15 januari 2012 16:57

Tja!!


Hann tyvärr inte blogga igår. Sorry!!

Nu har jag ätit upp pepparkakshuset. Det var skiit gott.

Men orkade typ bara ett halva taket. Haha!!  

Igår va jag med Linnea. (Vi sov över). Vi va barnvakter åt våra småsyskon Ludvig och Fillipa.

Först gick vi från Sjogarp till centrum. Vi köpte lite godis. Sen gick vi hem till mej. Vi kollade på film.

Sen åkte hela min familj till dom på kvällen. Vi körde dunken med Linneas kusiner och så spelade vi Blokus och Tecknet.  

Idag har jag typ bara slappat. Har städat lite med.    


Lite bilder ifrån helgen:


 

Jag äter pepparkakshus!!! 

Ludvig äter pepparkakshus!!




Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 13 januari 2012 14:30

Tja!


Nu sitter jag här med Linnea. Ska snart äta pepparkakshus.   Gött!!

Sen ska vi gå på Freitag. Skiiit kul!!

Fick två nya skal igår. (Bild kommer när nere)


 

Mina nya skal!  


Hahahahahahaha    


Kram EllenHolmqvist  

Av Ellen Holmqvist - 12 januari 2012 19:05

   Tjabare!!


Idag har jag vart i skolan. På bilden fick vi välja vem vi skulle sitta brevid. Då satte jag mej vid mina kompisar. Skit grym plats. En kille i klassen var tvungen och sitta på ett speciellt ställe och då vägrade han att göra det. Så då var bildläraren tvungen att bestämma platser åt oss.     Men som tur va så fick jag ändå en rätt bra plats. Sen hade vi NO. Vi gjorde ett expriment. ( Kommer film på det här under). Efter skolan va jag med Jonna.   Vi spealde Wii sports och gosade med valparna. Dom äe så hilma söööta!!! 


Lite bilder:


Coolingarna på NO:n  


        

Jonna & hennes söööta små valpar!!  


   

Ceazar den sööte!!


Cendra! Söötisen


   

Capten Morgan! Coolingen


Celvin!! Snyggingen


 Detta gjorde vi på NO:n idag 


Kram   EllenHolmqvist
   

Av Ellen Holmqvist - 11 januari 2012 15:29

Hej allihop!!

Detta är mitt första inlägg på den här bloggen.  

Idag har jag vart i skolan. Inte så jätte kul, men det funkar. 

Igår va jag på HV-Timrå. Dom hissade upp Stefan Livs tröja/ flagga.

HV förlorade med 3-4. Surt…

Jag satt nästan brevid David Petrasek.  


Lite bilder från hockeyn

 

Du är alltid nummer 1 Stefan !!

Här är hans tröja/flagga.   

Kram  EllenHolmqvist

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards