Holmqvisten

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen Holmqvist - 23 januari 2012 17:28

Tja!


Idag har jag vart i skolan. På idrotten spelade vi tennis. Jag ägde ut…noot!! Hahah 

Sen hade jag orkester. Och sen hade jag dans.

Nu ska jag äta tacos. Mums!!



Kram EllenHolmqvist


Av Ellen Holmqvist - 22 januari 2012 19:18

Tja!


Jag har målat mina naglar!

Jag gjorde tidningsnaglar…


 

Så här blev det!



 


Nu ska jag ta en dusch och sen kolla på tv 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 22 januari 2012 16:57

Tja!!


Nu har jag åkt skidor i typ tre timmar. Så jag är jätte trött nu.

Ska nog äta lite nu sen ska jag lägga mej och kolla på nån film.

Imon är det skolan. Orkar tyyp inte gå dit. Vi ska nog åka skridskor imon på idrotten.  



Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 22 januari 2012 10:15

Hejsan allihop!!


Idag ska jag åka skidor i Mullsjö!!

Det ska bli så göött!  




Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 21 januari 2012 18:19

Tjaa! 


Jag tog lite bilder innan.

Här är dom: 

Bilderna är på Ludvig (min lillebror) lego bilar. Hahah 


 

                                 

Här är mina nya pjäxor! :)




KramEllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 21 januari 2012 14:59

Hejsan!!


Nu har jag kommit hem ifrån Växjö.

HV förlorade igår med 2-1 i straffar.  

HV satte inte en enda straff >:-(

Idag har jag vart på ett köpcentrum i Växjö. Det heter Grand Samarkand tyyp.

Jag köpte utebyxor till fjällen, underställ till fjällen, vantar till fjällen och en liten plånbok.



Här är lite bilder:


Detta är vad jag köpte…


Här är Växjö Lakers hejaklack…


…och här är HV:s hejaklack


Här är två bilder från matchen





Nu ska jag åka och kolla på pjäxor!   


Kram EllenHolmqvist

        

Av Ellen Holmqvist - 19 januari 2012 18:57

Hejsan!!


Idag har jag vart på kinaresturang med Jonna. Vi åt friterad kyckling med ris och sötsur sås. Det var skiitgott!!!  

Innan det var jag i skolan.Torsdagar är väldigt jobbiga i skolan för vi har typ inga raster.    

Imon är det fredag!! Så gööött! :D

Jag kanske inte hinner blogga imon. För jag ska till Växjö och gå på hockey. HV71 mot Växjö Lakers.



Lite bilder från idag:




En crazy bild!! Haha   


 

Den underbara maten


Jag fattar inte hur dom kunde göra en morot till en blomma!?


Ännu en crazy bild!! :P




Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 18 januari 2012 18:01

Tja allihop!


Just nu sitter jag här med min morfar och kollar på tv. Ska snart äta korv och pommes. Mums!! :)

Jag har vart i skolan idag. Vi skulle ha åkt skidskor på idrotten men så blev det inte.  

Det fanns ingen is!!

Idag hade jag popgrupp med några killar.


Idag hade jag på mej detta:


Stickad tröja från H&M

Mjukisbyxor från Team Sportia


Lite andra bilder:


Jag och min tvillingsyster...Haha :)



Kram EllenHolmqvist


  

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards