Holmqvisten

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Ellen Holmqvist - 12 maj 2012 12:16

Hejj!!


Jag har ingenting att göra idag. Ska nog snart gå ut lite. Igår på bowlingen gick det bra. Jag spelade med Linnea, Diana, Amanda och Pernilla. Jag kom tvåa tror jag. Jag slog två strikear. Happy face! Vi fick lapp igår om Freitag hajken. Vi ska åka till Skövde och bo i våran ungdomsledares förra kyrka. På lördagen ska vi till Skövde badhus och på söndagen åker vi hem. Men jag kan inte va med! För på lördagen ska vi urnsätta mormor. Det kommer inte bli så kul, men jag måste vara med. Men jag ska anmäla mej till Liseberg. Gården åker dit på fredag. För vi är lediga då. Så det blir väl kul. Nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag. Gött! Och veckan efter det går vi onsdag, torsdag och fredag. För på torsdag är det ju Krisi himmelsfärd. Och på fredag är det klämdag. Sen på måndag och tisdag är det studiedagar. Då ska jag nog sova över med Linnea. 




   

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards