Holmqvisten

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Ellen Holmqvist - 18 mars 2012 18:58

Hmm…Min största rädsla. 

Egentligen är jag inte så rädd för nåt (som jag kan komma på just nu).

Det är nog min fantasi som gör att jag blir rädd. Typ när jag ska sova, så tänker jag att det ska komma in någon. 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 18 mars 2012 18:52

Hejj!!


Nu sitter jag och kollar på LA Ink. Fast det är slut snart. 

Innan hade ju Ludvig kalas. Det gick bra. Dom lekte, fikade och fiskade fiskedamm. 

Ikväll ska jag typ kolla på teve. Imon är det skola igen. Vi går 5 timmar imon. Det är skönt.


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 18 mars 2012 12:53

Hejsan hoppsan my friends!!!


Nu ska jag snart äta mat. Vet inte riktigt vad det blir. Innan så var jag i kyrkan. Det var ju Freitag-gudstjänst som jag sa igår. Vid 3 ska Ludvig ha kalas i Salemkyrkan. Det blir la kul. Igår kväll hade jag askul. Vi var hos några kompisar i Huskvarna. Och sen så va ju Isaks familj där oxå. Jag, Isak och Stina klädde ut oss och gick till morfar. Han bor precis nedan för Stina. Han trodde att Isak var en tjej. Haha! :) Vi fick godis, chips och nötter av honom. Det var gött. 

HV vann sin match igår oxå. Med 3-5. Så nu står det  2-2 i matcher. Det är riktigt gött. 


   

Isak, jag och Stina


Kram EllenHolmqvist 

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards