Holmqvisten

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Ellen Holmqvist - 24 mars 2012 18:59

Om 10 år så är jag 22 år. Jag hoppas att jag går på musikhögskolan eller är barnflicka i USA. 

Det är ju omöjligt att säga nu. Bara jag är glad då så är jag nöjd. :)


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 24 mars 2012 18:33

Tjaa!!


Nu har jag precis tagit en dusch. Det fanns typ inget varm-vatten. Men det var skönt att dusch ändå, för idag har det ju vart så varmt. Jag har typ vart ute hela dagen. :) Så gött!! På förmiddagen låg jag ute och solade. Sen åt vi lite. Och sen cyklade jag, Wille, pappa och Ludvig och lämmnade Ludvig hos en kompis på Kråkeryd. Sen cyklade jag, Wille och pappa vidare till centrum och köpte godis. Det skulle ju komma några till oss ikväll. Men dom kommer inte för att mamma har typ feber. 


 

Man ser var linne-kanten har varit. :P


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 24 mars 2012 09:21

Hejjsan!! :)


Hann inte blogga igår. För att först så var jag i skolan, sen gick jag hem till Linnea och sen drog vi till Freitag. 

I skolan hände det inte så mycket. Sen hemma hos Linnea så var vi ute typ hela tiden. Chillade på deras balkong. 8) 

Sen åkte vi till Freitag. Det var i Missionkyrkan. Det var en som heter Peter Bernadsson som var där och pratade. Jag trodde han skulle prata i typ en timme, men han pratade typ i en kvart. :/ Så man blev lite besviken. Sen åkte vi hem vid halv elva. Idag så kommer det några gäster till oss. Dom kommer vi 6. Så på dagen idag så ska jag inte göra något särskilt. Jag ska gå ner till centrum och köpa lite godis. :)


Vi tvättade PJ:s tavla


Kram EllenHolmqvist  

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards