Holmqvisten

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Ellen Holmqvist - 28 mars 2012 19:10

Jag tror att min första resa utomlands var när jag, mamma och pappa var i Norge. Då var jag 2 år. Så jag kommer inte ihåg något från det. Men jag kommer ihåg när jag och pappa var i Paris 2007. 

Här är några bilder ifrån det.


           

Jag kommer ihåg att den där slushen smakade citron. :)


Kram EllenHolmqvist 

   

Av Ellen Holmqvist - 28 mars 2012 18:53

Tittade igenom lite videoklipp ifrån sommras och höstas och hittade detta. 

Om ni inte orkar titta på hela, så spola fram till slutet. Där är det bäst. :) 

Det är ifrån när klass 6d, 6e och 6f var i Munkaskog. Det var skitkul när vi var där.


Förlåt Matte att vi skrattade. Men det såg sjukt kul ut. :)


Kram EllenHolmqvist
 

Av Ellen Holmqvist - 28 mars 2012 16:07

Hejsan!!


Nu har jag precis kommit hem ifrån popgruppen. Det var sista gången idag (för denna teminen). Vi spelade in en skiva. Eller…det var två låtar. Men ändå. :) Har vart i skolan idag oxå. Vi hade mentorstid, hemkunskap, idrott och svenska. På idrotten körde vi fotboll, tjejerna mot killarna. Vi förlorade med 5-4. Bara för att jag släppte in ett mål när det typ var slut. Nu har jag påsklov. För jag är ju ledig imon och på fredag. Jag åker ju till Värmland och åker skidor imon. :)


Random bild!


Kram EllenHolmqvist  

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards