Holmqvisten

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Ellen Holmqvist - 25 mars 2012 20:14

Tjena!!


Nu sitter jag och kollar på Kontoret. Idag var jag först i kyrkan, sen spelade jag på Spira och sen åt jag våfflor hos morfar. Det gick bra att spela på Spira. Jag hade beställt ett nagellack av min låtsasmormor så det fick jag idag oxå. :) 


Nagellacket. Det lyser om det får ett speciellt ljus på sej.


Idag är det ett år sen Wilma dog. Så ville skänka en tanke till familjen Frankner.




Kram EllenHolmqvist   

Av Ellen Holmqvist - 25 mars 2012 09:07

Jag kan visa bild på både en syssling och en pyssling.


Detta är mina sysslingar Fillipa och Sixten. Jag har typ träffat dom en gång i hela mitt liv. Jag skulle ha träffat dom i sommras, men då var jag på läger. Fillipa är lika gammal som jag och Sixten är typ 8. Jag hoppas jag kan träffa dom snart.


Min pyssling Ida är hon med blå-svart randig klänning.

Vi visste först inte att vi var pysslingar. VI gick i samma klass och så. Sen en dag så frågade mormor mej om jag kände någon som heter Blatner i efternamn. Och Idas mamma hette det när hon var ogift. Och då sa mormor att vi var pysslingar. Det tycker jag var lite kul. Så vi träffas varje dag, för att vi går till skolan tillsammans. Men vi går inte i samma klass längre.


Då vet ni lite mer om mina sysslingar och min pyssling.


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 25 mars 2012 08:56

Hejj!!


Nu har jag precis vaknat. Jag är ingen sjusovare direkt.Vid 10 ska jag till kyrkan och sen vid 2 ska jag spela på Spira. :)

För er som inte vet vad Spira är så är det ett stort konsert hus inne i Jönköping. Det är typ Kulturskolansdag idag så det kommer att vara mycket folk där. Det kommer kulturskolor från hela Jönköpings län. Så typ alla kulturskolor gör någonting. Typ dansar, spelar piano, blockflöjt och orktestrar. Jag ska spela med mitt band. VI ska spela Oh my god med The moniker. När vi har spelat klart så ska jag hem till morfar och äta våfflor. :) 


Bloggar mer sen om hur det gick!!


Kram EllenHolmqvist

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards