Holmqvisten

Alla inlägg den 2 april 2012

Hej

Av Ellen Holmqvist - 2 april 2012 16:54

Tjena!!


Nu sitter jag hos Linus med Linnea och Isak. Innan var vi i centrum och köpte glass. Vi skulle köpa den nya Calippo glassen men den fanns inte. :/ Jag ska sova över hos Linnea i natt.

Har typ inget mer att skriva.


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 2 april 2012 08:01

Hejj!


Nu är jag hemma ifrån fjällen. Eller…jag kom hem igår kväll men jag orkade inte blogga för jag var så trött. 

Vi kom ju till fjällen eller Säfsen som det heter i torsdags. Då åkte vi skidor till klockan var typ halv 4. Sen åkte vi hem till stugan. Den var jättefin. Jag fick dela rum med Ludvig och Elsa (Elsa är med i den andra familjen som vi åkte med). Ja…vi åkte mycket skidor. Sen var vi på restaurang och åt grillbuffé. Köttet smakade typ ingenting, så jag åt tillbehören. Sen åkte vi hem igår vid 4 typ. Vi åkte skidor på förmiddagen och eftermiddagen. Och så kom vi hem vid 8. Idag ska jag va med Isak,Linus och Linnea. Och imon ska jag, Linnea, Karro och några fler gå till Pingstkyrkan och kolla på Sagan om Ringen filmerna. Våran ungdomsledare älskar dom filmerna, så det är därför vi ska kolla på dom.

Jag laddar upp bilderna i ett annat inlägg sen. För jag ska äta frukost nu. 


Kram EllenHolmqvist

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards