Holmqvisten

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ellen Holmqvist - 22 april 2012 16:47

Hej igen!


Kom hem ifrån farmor och farfar för typ en halv timme sen. Jag sjöng i deras kyrka idag. Det gick bra. Imon är det skola. Men vi har sovmorgon. :) På fredag efter skolan ska jag, Wille och Ludvig åka till farmor och farfar (igen) för mamma och pappa ska till Los angeles. Lyckos dom!! Så jag kommer vara hos farmor och farfar från fredag till tisdag. På tisdag kvällen så skjutsar dom oss till morfar. Så är vi där från tisdag till typ fredag eller lördag. Vet inte riktigt när mamma och pappa kommer hem. Men det jag tänkte säga med det var att jag kanske inte kommer blogga så mycket då. Om inte bloggplatsen fixar någon app snart. Blir lite arg att dom inte gör det.  Ikväll ska jag nog följa med mamma när hon spelar innebandy. Ganska kul faktiskt. 




Nu ska jag sätta mej och öva till ett fågelprov som vi har på torsdag.


     

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards