Holmqvisten

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Ellen Holmqvist - 3 april 2012 19:05

Mitt drömjobb är nog att jobba med musik på heltid. Typ bli artist eller liknade. 

Men annars skulle jag nog vilja bli advokat. Jag vet inte riktigt varför, men det verkar ganska spännande.


 

 


Kram EllenHolmqvist

Av Ellen Holmqvist - 3 april 2012 18:28

Hejjsan!!


Nu sitter jag och äter lite kräm. Jag var skithungrig. Kom typ precis hem ifrån Pingstkyrkan. Vi kollade ju på alla Sagan om Ringen filmerna. Jag orkade bara kolla på dom två första. Dom är ju så låååånga!! Den första är 3 timmar, den andra är typ 3 och en halv timme och den sista är 4 timmar. :O Jag får lite smått panik när jag sitter framför en skärm så länge, då det passade inte mej precis. Fantasy är inte heller min favorit genre direkt. Jag sov över hos Linnea inatt. Det var kul. 

Imon ska jag typ inte göra någonting. Vara hemma och slappa. 
Tänk att det är påsklov. Det har gått så sjukt snabbt. Känns som det typ var en månad sen vi började 6:an. Kanske inte riktigt…men ändå.




Kram EllenHolmqvist   

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards