Holmqvisten

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Ellen Holmqvist - 4 april 2012 20:24

Jag har gjort en ny signatur.


Från: Kram EllenHolmqvist


Till:  :) 



   

Av Ellen Holmqvist - 4 april 2012 20:02

Ska man skriva en film, ett teve-program och en tv-serie? 

Vet inte så jag gör det. :)


Min favo-film: Min favorit film är nog typ "Min låtsasfru". Det var längesen jag såg den. Men den är sjukt rolig. 



Mitt favorit teveprogram: Mitt favorit teveprogram är…asså jag vet inte. Typ Biggest Loser Sverige. Dom flesta tycker säkert att det är jättetråkigt. Men jag tycker det är jättebra.




Min favorit teveserie: Asså jag följer inte så många serier. Men Desperate Housewives är riktigt bra.




Kram EllenHolmqvist     

Av Ellen Holmqvist - 4 april 2012 19:29

Hejj allihop!!


Nu sitter jag och kollar på teve. Innan hoppade jag, Wille och Ludvig studsmatta. Så mina fötter är lite smått stelfrusna. 

Har inget mer att skriva. :)



Bild från i sommras


Kram EllenHolmqvist 

Av Ellen Holmqvist - 4 april 2012 10:43

Tjena!!


Nu har jag precis soterat klart mina smycken. Jag har överdrivet mycket av det. Och jag använder typ en femtedel av allt jag har. :) Idag ska jag inte göra något särskilt. 




Kram EllenHolmqvist  

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards