Holmqvisten

Alla inlägg under april 2012

Av Ellen Holmqvist - 7 april 2012 09:46

Jag längtar så himla mycket till höstlovet. Varför? undrar ni. Joo, för att då åker jag till Orlando i USA. Yippie!!


 



   

Av Ellen Holmqvist - 7 april 2012 09:33

Hallou!!


Nu sitter jag med mitt påskägg. Riktigt gött! Idag så ska vi måla ägg och vid 6 kommer det några till oss. 


Den "härliga" snön!  :P


 

Mitt påskägg


   

Av Ellen Holmqvist - 7 april 2012 08:51

Glad påsk!!


Idag är det påskafton och det SNÖÖÖÖ. Det får inte vara snö på påskafton!! Så idag får man leta efter påskäggen inomhus. 


Bild kommer snart för de laddas inte upp.


 

Av Ellen Holmqvist - 6 april 2012 16:47

Topp-Lindex

Tights-Mias fashon spin

Halsband-??

Örhängen-Glitter



   

Av Ellen Holmqvist - 6 april 2012 11:42

Tjenare!!


Nu har jag precis kommit hem ifrån kyrkan. Det var en gudstjänst. Det är ju lixom långfredagen idag. Ikväll kommer det några till oss. Innan dom kommer ska jag städa och duscha. 




   

Av Ellen Holmqvist - 5 april 2012 20:37

Hej!!


Nu sitter jag och kollar på hockey och äter godis. Det är Skellefteå och AIK som spelar. Lite tråkigt att det inte är HV som spelar. Jag hejar på Skellefteå, men AIK leder mer 1-0. 


Mitt godis! :)



   

Av Ellen Holmqvist - 5 april 2012 15:26

Tjaa!!


Jag är sjuk. :( Jag har öroninflamation. Mitt öra är jätte svullet. Så idag har jag vart hemma och kollat på film. Jag har kollat på Sällskapsresan 2 och Min låtsas fru. Dom är skit roliga. Jag har oxå haft ett eget spa. Till mej själv. Jag smörjde in mina händer med någon kräm och haft fotbad och smörjt in mina fötter. Dom andra kommer hem snart och då kommer jag få lite godis. Gött!! :)


 

Skitroliga filmer!! :)


   

Av Ellen Holmqvist - 5 april 2012 10:07

God morgon!!


Nu har jag precis vaknat. Mamma väckte mej vid 9, men jag somnade om tills mamma väckte mej igen vid tio över 9. Och så höll det på så, jag blev alltså väckt var tionde minut. Idag ska jag, mamma, Wille och Ludvig in till stan. Wille och Ludvig ska skejta lite i Olliewood. För er som inte vet vad Olliewood är så är det en skejtplats i Jönköping. Sen kommer pappa och då ska vi till Jysk eller Ikea, för mamma och pappa ska köpa en ny madrass. Sen ska vi fika någonstans. 





   

Presentation


Hej!
Jag heter Ellen. Jag bor i Habo. Mina intressen är att dansa, sjunga och spela piano.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

       

 

Jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards